بهترین جراح ترمیمی بینی در تهران

به اشتراک بگذارید

 مقدمه

ممکن است شما عمل جراحی بینی در گذشته با هر هدفی داشته اید. اما یک سری مشکلات و ایرادها به طور کامل رفع نشده اند و گاهی اوقات حتی مشکلی به مشکلات شما افزوده شده است!

جراحی ترمیمی بینی در واقع یک جراحی ثانویه برای برطرف کردن مشکلات شما است. حال بسته به نوع ایراد حاصل از جراحی اولیه یا نا تمام ماندن آن، عمل دوم می تواند سنگین یا سبک باشد. گاهی ممکن است به بیهوشی کامل در اتاق عمل نیاز باشد و گاهی هم یک بی حسی موضعی در مطب؛ مثل سوهان کشیدن بینی جهت رفع قوز آن.

مزایا و معایب انجام جراحی ترمیمی بینی

 

انجام جراحی ترمیمی بینی می تواند ایرادات ظاهری و عملکردی بینی که در جراحی های قبلی ایجاد شده و یا کامل مرتفع نشده را برطرف سازد.

همانطور که گفته شد با توجه به نوع ایراد و مقدار اصلاحیات، زمان و سنگینی عمل نیز متغیر است. یکی از مشکلات جراحی ترمیمی در موارد شدیدتر، بیهوشی عمومی می باشد.

برخی از جراحی های ترمیمی که نیاز به تغییرات گسترده تری وجود دارد، باید بیهوشی عمومی اعمال شود. مانند متقارن سازی سوراخ های بینی، ترمیم افتادگی نوک بینی و یا سر بالا شدن بیش از حد آن، اصلاح انحراف تیغه بینی، برطرف سازی فرورفتگی های بینی بر اثر برداشتن بیش از حد بافت پشت بینی و در نهایت رفع اختلالات تنفسی.

اما مطمئنا مشکلات بیهوشی و دوران نقاهت این جراحی، به خوش فرم تر شدن و بهتر عمل کردن بینی شما می ارزد. مگر در مواردی که برای فرد ممنوعیت بیهوشی یا مشکلات پزشکی دیگری وجود داشته باشد.

نکات ضروری قبل از جراحی بینی ترمیمی

اگر عمل جراحی ترمیمی بینی برای شما ضروری می باشد و پزشک دستور به انجام آن را داده است، باید نکات ذیل را مد نظر داشته باشید:

جراحی بینی به خودی خود عمل پیچیده ای به شمار می رود و با هر بار تکرار آن، این پیچیدگی چند برابر مضاعف می شود. با توجه به نوع بافت بینی و آسیب های متحمل شده، ژنتیک فرد و درخواست بیمار ممکن است همه چیز به این سادگی ها نباشد.

باید در مورد جراحی ترمیمی بینی واقع بین باشید. اگر واقعا لزومی به این کار نیست، بهتر است از این عمل صرف نظر کنید. چون با هر عمل بینی شما آسیب بیشتری خواهد دید و ممکن است به جایی برسد که دیگر قابل ترمیم نباشد.

اگر در جراحی قبلی، ساختار بینی شما آسیب شدیدی دیده باشد، توان تحمل یک عمل جدید را نخواهد داشت. در این صورت، حداقل باید یک سال صبر کرده و به بینی خود فرصت ترمیم دهید. حتی در برخی موارد، هرگز نمی توان جراحی ترمیمی انجام داد.

برای به نتیجه رسیدن جراحی ترمیمی بینی، داخل بینی شما نباید هیچ گونه زخمی وجود داشته باشد. در واقع فرایند ترمیم زخم باید به پایان رسیده باشد. در این صورت امکان انجام جراحی وجود نخواهد داشت و در صورت انجام آن عوارض بسیار خطرناکی را در پی خواهد داشت.

در نهایت، بهترین کار این است که کار را به کاردان یعنی  بهترین جراح ترمیمی بینی در تهران بسپارید.  هرگز سعی نکنید سلیقه شخصی خود را به پزشک جراح تحمیل نکنید!

بهترین جراح بینی ترمیمی تهران

به دلیل پیچیده بودن جراحی ترمیمی ، انتخاب بهترین جراح ترمیم بینی که تجربه عمل های پیچیده را داراست از اساسی ترین اقدامات قبل از انجام جراحی ترمیم بينی می باشد.

همانطور که گفته شد، جراحی ترمیمی پیچیده تر از عمل اولیه بینی می باشد و جراح باید حاذق تر و با تجربه تر باشد. قبل از جراحی ترمیمی حتما باید بسیار تحقیق کنید و بهترین جراح ترمیمی بینی در تهران را بیابید.

در این مقاله ما ده نفر از بهترین جراح های ترمیمی بینی تهران را به شما معرفی خواهیم کرد:

  1. دکتر علی جاودانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی

  1. دکتر علیرضا دادگستر

متخصص گوش، حلق و بینی و جراحی زیبایی بینی

وی مازاد بر انجام جراحی های اولیه و ثانویه بینی، لیفت صورت و شقیقه، اتوپلاستی، بلفاروپلاستی و در انجام انواع جراحی ‌های زیبایی صورت نیز ماهر هستند.

  1. دکتر امیر دریانی

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک از دانشگاه شهید بهشتی تهران

  1. دکتر روزبه پهلوان

متخصص جراحی دهان، فک و صورت و جراحی زیبایی بینی

وی دارای بورد تخصصی می باشد و ایمپلنتولوژیست (متخصص کاشت) است. همچنین علاوه بر جراحی بینی، سایر جراحی های فک، چانه و ایمپلنت دندان را نیز در دستور کار خود دارد.

  1. دکتر سام تویسرکانی

جراح بینی تهران، عضو آکادمی جراحان پلاستیک صورت آمریکا و هیئت علمی دانشگاه

  1. دکتر محمدرضا مهربانی

جراح بینی تهران با سابقه موفق 12 ساله در جراحی های زیبایی بینی های گوشتی و استخوانی.

  1. دکتر مهران دوغائی مقدم

جراح بینی تهران

وی مدرک پزشکی عمومی و تخصص از دانشگاه تهران کسب کرده و به عنوان یکی از بهترین جراحان زیبایی بینی در تهران به شمار می رود.

  1. دکتر شاهین فتح سامی

 جراح بینی در تهران با 25 سال سابقه جراحی زیبایی موفقیت آمیز

  1. دکتر علی عباسی

متخصص گوش، حلق و بینی در تهران

  1. دکتر مهدی بمانعلی

جراح بینی تهران؛ متخصص و ماهر در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت

  1. دکتر فرشاد قنواتی

متخصص گوش و حلق و بینی با 25 سال سابقه موفق

 

جمع بندی

در این مقاله سعی بر این داشتیم که توضیح مختصری در مورد جراحی ترمیمی بینی و مزایا و معایب آن برای شما دهیم. همچنین در ادامه چندی از معروف ترین و بهترین جراح ترمیمی بینی در تهران را به شما معرفی نمودیم.

لازم به ذکر است که معرفی این متخصصین به معنی تایید صد درصدی ایشان نیست. باید توجه داشته باشید که برای مشکل شما، هر جراحی مناسب نخواهد بود و باید حتما در این مورد قبل از انجام عمل جراحی، تحقیقات بیشتری انجام دهید تا خدای ناکرده دچار مشکلات بیشتری نشوید.

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار عضو شوید

روتین هرلحظه شمارا سورپرایز میکند

بیشتر بخوانید