بدون سایت در نتیجه گوگل باشید

به اشتراک بگذارید

بدون سایت در نتیجه گوگل باشید

درصورتی‌که به‌دنبال پیشرفت کسب‌وکارتان در فضای اینترنتی هستید، می‌توانید از ایران مشاغل کمک بگیرید. یکی از بهترین وب‌سایت‌های خدماتی در کشور که به مشاغل خانگی، مغازه‌های کوچک و بزرگ یا حتی کسب‌وکارهای حرفه‌ای کمک می‌کند، این سایت است.

در این سایت می‌توانید به‌راحتی به نتایج گوگل بروید. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که برای مشاهده ‌شدن درمیان نتایج گوگل، باید یک وب‌سایت اختصاصی داشته و برای سئوی آن هزینه کنید؛ اما روش‌های دیگری نیز برای این کار وجود دارند. در ادامه این روش و مزایای آن را به شما توضیح می‌دهیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

آیا می‌توان بدون سایت اختصاصی در نتایج گوگل ظاهر شد؟

موضوعی که امروز ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده این است که آیا می‌توان بدون استفاده از سایت نیز در نتایج گوگل ظاهر شد یا خیر؟ پاسخ به این سوال کمی پیچیده است. به‌طور کلی هرکسی که می‌خواهد در نتایج گوگل نمایش داده شود، باید محتوای خود را در سایتی منتشر کند.

دلیل این موضوع نیز این است که گوگل یک موتور جستجو میان ‌دامنه وب‌سایت‌ها است؛ اما نکته اینجا است که نیازی نیست سایتی که در آن کسب‌وکار خود را معرفی می‌کنید، وب‌سایت اختصاصی خودتان باشد. این کار معمولا هزینه زیادی دارد. به‌جای این کار می‌توانید در سایت‌های دیگری مغازه یا شغل خود را ثبت کرده و به‌واسطه آن در دنیای اینترنت دیده شوید.

ایران مشاغل؛ بهترین سایت خدمات آگهی کسب‌وکار

همان‌طور که در بخش قبلی گفتیم، هرکسی می‌تواند با ثبت شغل یا کسب‌وکار خود در برخی سایت‌ها، به‌طوری عالی میان نتایج گوگل قرار بگیرد. یکی از بهترین این سایت‌ها، ایران مشاغل است. این مرکز اینترنتی را باید یکی از بزرگ‌ترین مراجع برای کسب‌وکارها، مشاغل، مغازه‌های کوچک و بزرگ و شغل‌های خانگی دانست.

ایران مشاغل چگونه کار می‌کند؟

شاید برایتان سوال باشد که این مرکز آنلاین چگونه کار می‌کند؟ اگر بخواهیم به‌طور ساده و سریع این سوال را پاسخ دهیم باید بگوییم که ایران مشاغل به‌سادگی کارکرده و شما نیاز دارید که فقط اطلاعات کلی شغل خود را درون آن وارد کنید.

به‌طور مثال، اگر یک مغازه بزرگ عینک ‌فروشی دارید، کافی است مشخصات این مغازه، آدرس و محصولاتی که در آن قرار دادید را در این سایت ثبت کنید. سپس باید چند تصویر باکیفیت نیز از آن آپلود کرده تا مشتریان دقیق‌تر با خدمات شما آشنا شوند. به طور مثال کسب و کار های ثبت شده در رشت را در این لینک میتوانید مشاهده کنید.

مزایای ثبت کسب‌وکار در ایران مشاغل

شاید با خودتان فکر کنید که چرا باید به وب‌سایت ایران مشاغل رفته و کسب‌وکار خود را در آن ثبت کنید؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. مراجعه به این مرکز آنلاین و استفاده از خدمات آن‌ها مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد. پراهمیت‌ترین مزایای این کار را در این بخش می‌خواهیم به شما توضیح دهیم.

ارائه یک صفحه اختصاصی برای کسب‌وکار

یکی از مزایای فوق‌العاده مهمی که باعث شده افراد زیادی به سمت استفاده از خدمات این سایت بروند، ارائه یک صفحه اختصاصی برای شغل و کسب‌وکار است. شاید با خودتان بگویید که این صفحه در پلتفرم‌های دیگر نیز قابل ‌ساخت است.

اما باید گفت که پلتفرم‌های دیگر مانند اینستاگرام، دیوار یا شیپور پس‌از ثبت آگهی کسب‌وکار برای آن تولید محتوا نکرده و اجازه ایندکس ‌شدن در گوگل را نمی‌دهند. خلاف این موارد، پس‌از ثبت کسب‌وکار در این سایت، مغازه یا شغل شما با همان مشخصات در گوگل نمایش داده می‌شود.

امکان درج اطلاعات دقیق کسب‌وکار

مزیت دیگری که باید برای استفاده از خدمات ایران مشاغل در نظر داشته باشید، امکان درج اطلاعات دقیق کسب‌وکار است. مشکلی که در پلتفرم‌های دیگر وجود دارد، عدم وجود بخش‌های اختصاصی برای ثبت اطلاعات بوده و این موضوع کار شما را کمی سخت می‌کند.

نکته مهم اینجا است که در این سایت، هر گونه شغل در یک دسته‌بندی خاص قرار گرفته و براساس آن می‌توانند اطلاعات دقیق خود را وارد کنند. از سابقه کار و تجارب گرفته تا درج نمونه کارها و ثبت اطلاعات ساعات کاری.

ارائه انواع راه‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی مغازه

اگر هنوز هم در انتخاب این سایت برای ثبت شغل و مغازه خود شک دارید، باید بدانید که قادر هستید در آن انواع راه‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی خود را به‌شکلی دقیق ثبت کنید. فرقی نمی‌کند که در کدام شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشید؛ از اینستاگرام گرفته تا تلگرام، ایتا و روبیکا. قادر هستید آدرس این صفحات را وارد صفحه اختصاصی خود کرده و شماره تماس و آدرس مغازه را نیز در آن ثبت کنید. این‌گونه کاربر و مشتری قادر است به‌راحتی از خدمات شما استفاده کند.

امکان تولید محتوا برای هر کسب‌وکار

مزیتی که باید هرکسی قبل‌از استفاده از خدمات سایت ایران مشاغل در نظر داشته باشد، قابلیت تولید محتوای رایگان برای هرگونه شغل و کسب‌وکار است. اگر با مفاهیم اولیه دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید، می‌دانید که سایت‌ها و صفحات برای پیشرفت درمیان نتایج گوگل به محتوا نیاز دارند.

این محتوا می‌تواند به‌صورت مقاله و تبلیغات باشد. درهرصورت قادر هستید این مطلب را در صفحه اختصاصی کسب‌وکار خود قرار داده و به‌واسطه آن بازدید دریافت کنید. توجه کنید که می‌توانید این کار را به متخصصان این سایت واگذار کنید.

هزینه مقرون‌به‌صرفه برای ثبت مغازه

اما مهم‌ترین ویژگی و مزیتی که موجب شده هر کسب‌وکاری صفحه خود را در این سایت ثبت کند، هزینه مقرون‌به‌صرفه آن برای خدماتی است که دریافت می‌کنند. شاید نمونه‌های مختلفی از این سایت در اینترنت وجود داشته باشند.

اما باید گفت که هیچ‌کدام از آن‌ها خدمات این سایت را با قیمت پایین ارائه نمی‌دهند. توجه کنید که این هزینه حتی پس‌از ثبت دریافت می‌شود. یعنی زمانی که صفحه مغازه شما آنلاین و میان نتایج گوگل نمایش داده شد، قادر هستید این هزینه را بپردازید.

آیا تولید محتوا و تبلیغات در ایران مشاغل برعهده صاحب کسب‌وکار است؟

در پاسخ باید گفت که خیر؛ خلاف تصور شما صاحبان مشاغل نیازی نیست برای مدیریت این صفحه کار خاصی انجام دهند. در واقع پس‌از ثبت کسب‌وکار و ارائه اطلاعات اولیه، تیم حرفه‌ای که در ایران مشاغل مشغول به‌کار هستند، تولید محتوا را به‌صورت رایگان برای شما انجام داده و تبلیغات مد نظر را نیز در مراکز مختلف آنلاین ثبت می‌کنند.

چقدر طول می‌کشد با ایران مشاغل به نتایج گوگل برویم؟

سوالی که افراد زیادی دررابطه‌با خدمات این سایت و نحوه ثبت مغازه در آن پرسیده‌اند این است که چقدر طول می‌کشد کسب‌وکار ما در نتایج گوگل قرار بگیرد؟ در پاسخ باید گفت که پس‌از ثبت مغازه یا کسب‌وکارتان در این سایت و گذشت 24 الی 48 ساعت، صفحه شخصی شما در این سایت در گوگل نمایش داده خواهد شد.

جمع‌بندی

روش‌های گوناگونی برای تبلیغ و پیشرفت کسب‌وکار وجود دارد. یکی از بهترین آن‌ها استفاده از خدمات ایران مشاغل بوده و این کار مزایای بسیار زیادی را به شما ارائه خواهد داد. درصورتی‌که به‌دنبال پیشرفت شغل و مغازه خود در فضای آنلاین هستید، باید آن را در سایت‌های گوناگون قرار دهید. مراکز آنلاین بسیار زیادی برای این کار وجود دارند؛ اما بهترین آن ها قطعا همین سایت خواهد بود.

نیازی نیست هزینه زیادی کرده و یک سایت اختصاصی برای خود راه‌اندازی کنید؛ می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر آگهی کسب‌وکار خود را به‌همراه اطلاعات دقیق وارد این سایت کرده و پس‌از 48 ساعت درمیان نتایج گوگل قرار بگیرید. در این مطلب نکاتی که دررابطه‌با این خدمات و مزایای آن‌ها وجود داشت را ارائه کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر باید به این سایت مراجعه کنید.

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار عضو شوید

روتین هرلحظه شمارا سورپرایز میکند

بیشتر بخوانید