بهترین جراح عمل بینی در تهران (آپدیت 1402)

ببهترین جراح عمل بینی در تهران

به اشتراک بگذارید

بهترین جراحان عمل بینی در تهران

آیا به دنبال بهترین جراح عمل بینی در تهران هستید؟ آیا می دانید از میان تعداد بیشمار جراحان بینی، کدام یک را باید انتخاب کرد؟ فاکتور اساسی در انتخاب یک جراح بینی چیست؟ جراح بینی یا رینوپلاستی به عنوان یک عمل زیبایی پرطرفدار در دنیا رواج پیدا کرده است. پیدا کردن یک جراح حرفه ای و متخصص برای سپردن این عمل جراحی به وی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. به گونه ای می توان گفت پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران اولین قدم برای یک عمل زیبایی رینوپلاستی می باشد. امروزه هزاران جراح و متخصص از جای جای مختلف در زمینه عمل بینی به فعالیت پرداخته اند. به همین منظور انتخاب از میان جراحان بیشمار کار دشواری خواهد بود. انتخاب بهترین جراح بینی برای متقاضیان به یک چالش بزرگی تبدیل شده است. ما در این مقاله سعی بر آن داریم شما دوستان را با بهترین جراح عمل بینی در تهران آشنا کنیم.

عمل بینی یکی از متداول ترین عمل های زیبایی در جهان می باشد. در کشورمان نیز به اولین عمل زیبایی معروف شده است. در طی این عمل جراح غضروف و استخوان بینی را برای رسیدن به ظاهر مطلوب و مورد پسند تغییر می دهد. عمل بینی می تواند برای اصلاح نقص های ساختاری و مشکلات تنفسی انجام شود. اگر به دنبال توازن در صورت خود هستید، بایستی عمل و جراحی بینی خود را به پزشک ماهر و متخصص در این زمینه بسپارید. پزشک ماهر تنها به این معنا نیست که تعداد عمل های زیادی انجام داده است. بلکه بی این معناست که تمامی عمل های انجام گرفته با موفقیت و به بهترین شکل ممکن بوده است.

چرا انتخاب بهترین جراح عمل بینی در تهران مهم است؟

اهمیت نتیجه و تاثیر جراحی بینی بر زیبایی و سلامت فرد، بر هیچکس پوشیده نیست. از همین رو پیشنهاد می کنیم تا بهترین جراح عمل بینی در تهران را شناسایی نکرده اید، هیچ اقدامی نکنید! کوچکترین خطا، نه تنها بر زیبایی بلکه بر سلامت شما نیز اثر منفی می گذارد. بعد از جراحی دیگر فرصتی برای افسوس و ندامت نیست! همین حالا نگاهی به سایت های داخلی بیندازید. بیش از آنچه که تصور کنید، پزشک و جراح بینی وجود دارد.

آیا تنها با دیدن چند عکس می توان به دستان چیره دست یک پزشک اعتماد کرد و به او بهترین جراح عمل بینی در تهران را لقب داد؟ گذشته از آن، جراحی بینی رابطه نزدیکی با سلیقه شما و تجربه پزشک تان دارد. باید قبل از هر چیز بدانید که چه فرم دماغی برای صورت شما مناسب است. روش های جراحی نیز متفاوت گزارش شده اند. هزینه، دوران نقاهت و هزار مسئله ریز و درشت دیگر نیز وجود دارد. تا چه اندازه با این موضوعات آشنایید؟ اگر اطلاعات شما در این زمینه کافی نیست، نگران نباشید! ما اینجا هستیم تا درباره جزئیات این امر خطیر با شما گفتگو کنیم.

چند نکته مهم پیش از انتخاب بهترین جراح عمل بینی در تهران

پیش از انتخاب بهترین جراح عمل بینی در تهران، لازم است به چند نکته دقت کنید! قبل از هر کاری باید در مورد بینی تان اطلاعات خوبی به دست آورید. بینی شما جزو کدام دسته از بینی ها قرار می گیرد؟ بینی استخوانی یا گوشتی؟ بینی های گوشتی بافتی نرم و غضروفی دارند اما بینی های استخوانی از غضروف های سخت و محکمی ساخته شده اند. بینی خود را بشناسید و مشکلات موجود در آن را بررسی کنید. آیا فقط از ظاهر آن ناراحت هستید یا از مشکلاتی مانند پولیپ، سوراخ های بزرگ، قوز بینی نیز رنج می برید. این موارد بیشتر در بینی های استخوانی دیده می شوند. حالا که بینی خود را بررسی کرده و نوع آن را دانستید، بهتر می توانید پزشک مناسب خود را پیدا کنید.

چنانچه مطمئن نیستید که بینی شما به چه نوع درمان و معالجه ای نیازمند است، می توانید با کارشناسان این وب سایت در تماس باشید. آنها ضمن معرفی بهترین جراح عمل بینی در تهران شما را راهنمایی و مشاوره خواهند کرد. حتی می توانید به صورت دقیق تشخیص نوع بینی خود را به آنها واگذار کنید. آنها اطلاعات خوبی در این زمینه دارند که می توانند پاسخ های شفاف و دقیقی حضورتان ارائه دهند.

بهترین جراح عمل بینی در تهران چگونه انتخاب می شود؟

انتخاب بهترین جراح عمل بینی در تهران یعنی پنجاه درصد به رویایی که دارید، نزدیک شده اید! یادتان باشد، مهمترین موضوعی که شما باید حتما به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک جراح حاذق است. حتی دستیاران و تیمی که با او فعالیت می کنند نیز در سرعت و دقت عمل نقش مهمی دارند. لطفا قبل از مطالعه و تحقیق مفصل در این زمینه بینی سالم خود را به دست هر پزشکی ندهید. از طرفی باید تصمیم بگیرید، چه مدل بینی مورد پسند شماست. آیا واقعا بینی عروسکی و فانتزی با چهره شما جور است؟ آیا بهتر نیست تنها به رفع ایرادات ظاهری بینی تان اکتفا کنید یا که نه؟ به دنبال تغییر اساسی در چهره خود هستید؟ اصلا به چه قیمتی؟ آیا این جراحی بر تنفس و سلامت بینی شما تاثیر منفی نخواهد گذاشت؟

شخصی که بدون مطالعه و تنها از روی چند عکس و تعریف های دیگران گمان می کند که بهترین جراح عمل بینی در تهران را یافته است، هرگز از نتیجه عمل راضی نخواهد بود. بسیاری از افراد با اقدامی عجولانه، گان پوشیده و روی تخت اتاق عمل خوابیده اند اما پس از دوران نقاهت و برداشتن چسب ها و فروکش کردن تورم چیزی که عایدشان شده یک بینی بدفرم، دردناک و با مشکلات تنفسی بسیار بوده است. دلیل همه این اتفاقات، عدم مطالعه و تحقیق درباره یک جراح حاذق است که با اصول زیبایی شناسی آشنایی نداشته است. عمل بینی قبل از اینکه یک جراحی باشد، یک کار هنری است. پس بهتر است از همین حالا به دنبال یک جراح هنرمند باشید تا پزشکی که صرفا کارش جراحی است. در ادامه به شما خواهیم گفت، چگونه در این زمینه تحقیق و جستجو کنید.

شناسایی بهترین جراح عمل بینی در تهران از روی نظرات بیماران قبلی

یکی از راه های مطمئن برای انتخاب بهترین جراح عمل بینی در تهران، جویا شدن نظرات افرادی است که این عمل را پشت سر گذاشته اند. حتی نیازی نیست که آنها با شما صادق باشند، نتیجه کار تیم جراحی بینی روی صورت فرد کاملا واضح است. اگر نظرتان روی جراح خاصی ثابت مانده است، حتی الامکان با بیماران قبلی آن جراح در ارتباط باشید و نظرات آنها را بپرسید. در واقع آنها کاتالوگ های زنده و طبیعی پزشکان جراح شان می باشند. مشاهده نتیجه عمل بینی کمک خواهد کرد تا بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید. از آنها درباره وضعیت تنفسی شان سوال کنید. از آنها بپرسید آیا بینی آنها در مجاورت هوای سرد، هنگام دویدن، خوردن غذاهای سفت، و … دچار درد یا مشکل خاصی نیست؟ مشکلات و عوارض عمل غیر استاندارد بینی به این چند موضوع ختم نمی شوند. بنابراین بهتر است صبور باشید و تا رسیدن به یک پزشک عالی و متبحر به تحقیق خود ادامه دهید.

فضای مجازی راهی مطمئن برای انتخاب بهترین جراح عمل بینی در تهران

شبکه های مجازی نیز می توانند یک عامل مهم در انتخاب بهترین جراح عمل بینی در تهران باشند. قدرت آنها را نادیده نگیرید! اگر کمی وقت بگذارید، می توانید به صحت مطالب و عکس هایی که در وب سایت های مختلف بارگذاری شده است، پی ببرید. خواندن کامنت ها نیز می تواند تا حدودی کمک کننده باشد. حتما رزومه پزشکان حاذقی را که در این زمینه عمل های موفقی داشته اند، بخوانید. بازخورد بیمارانشان را مطالعه کنید. نمونه کارهای آنها را با دقت بررسی نمایید تا به آنچه که می خواهید برسید. نتیجه این وقت گذاشتن ها، بررسی های مداوم حذف جراحان کم تجربه یا حتی مشکوک خواهد بود.

مراجعه حضوری روشی مطمئن برای انتخاب بهترین جراح عمل بینی در تهران

هر چه تحقیقات شما در زمینه انتخاب بهترین جراح عمل بینی در تهران بیشتر باشد، به همان میزان از تعداد جراحان لیست شما کم می شود. حالا دیگر نوبت آن است که طبق لیستی که در دست دارید، برای مشاوره حضوری اقدام کنید. بهتر است زمانی به مطب جراح بروید که بیماران جراحی شده نیز در مطب حاضر باشند. در مطب و هنگام اخذ مشاوره از پزشک، خوب است کاملا و دقیق انتظارات و خواسته های خود را به زبان آورید. نوع مدل بینی که دوست دارید  داشته باشید، به دکتر بگویید. توجه داشته باشید، نظرات و پیشنهادات پزشک جراح بسیار ارزنده است. به آنها خوب گوش کنید و اگر پیشنهاد می دهد داشتن بینی فانتزی با چهره شما همخوانی ندارد، از در مخالفت ظاهر نشوید!

برای انتخاب بهترین جراح عمل بینی در تهران لازم است وقت و بودجه بسیاری هزینه کنید اما همیشه یک راه میانبر و مطمئنی نیز وجود دارد. مشاوران ما در این وب سایت جلوی هدر رفت وقت و انرژی شما را خواهند گرفت. آنها با صبر و دلسوزی شما را راهنمایی خواهند کرد که چه نوع مدل بینی با چهره شما همخوانی دارد. درباره سطح مهارت پزشک انتخابی شما گفتگو خواهند کرد. درباره تیم جراحی، هزینه ها، مراقبت های پس از عمل و …. توضیحاتی ارائه خواهند داد که باعث آسودگی خاطر شما خواهند شد. خب تا اینجا یاد گرفتیم که چگونه شتابزده عمل نکنیم. آیا دانستن این نکات برای داشتن یک عمل موفق کافی است؟ در ادامه درباره ویژگی های یک جراح بینی خوب با شما سخن خواهیم گفت.

ویژگی های بهترین جراح عمل بینی در تهران

حالا نوبت آن است که درباره ویژگی های بهترین جراح عمل بینی در تهران اطلاعات لازم به دست آورید. عوامل بسیاری وجود دارند که نشان می دهند که یک جراح تا چه سطحی در این زمینه مهارت دارد. شناخت این ویژگی ها کمک می کند تا با خیال آسوده دست به انتخاب بزنید. بهتر است قبل از هر کاری رزومه و مدارک دانشگاهی جراحتان را بررسی کنید. در مطب ها ذیل پروانه طبابت پزشک به این موضوع اشاره شده است. از منشی نیز می توانید اطلاعات لازم در این زمینه را بدست آورید. اگر پزشک شما دارای وب سایت است، می توانید به بخش «درباره من» رفته و از میزان تجربه و کاربلدی جراحتان اطمینان حاصل کنید. اینکه او در چه دانشگاهی تحصیل کرده و دارای چند سال سابقه در حوزه جراحی بینی است کمک خوبی به انتخاب نهایی شما خواهد کرد.

یکی دیگر از ویژگی های بهترین جراح عمل بینی در تهران برخورداری از یک تیم کاربلد، مجرب و خوش برخورد است. این تیم قبل از عمل جراحی تمامی نکات لازم را به شما ارائه خواهند داد. دستیاران جراح و کادر اتاق عمل نیز در بهبود نتیجه کار بسیار موثر خواهند بود. نکته دیگر اینکه، یک پزشک جراح کاربلد و ماهر، برای حفظ اعتبار خود و درخشان شدن نتیجه کارش از یک بیمارستان معتبر و مجهز استفاده می کند. از همه مهمتر اینکه چنین پزشکی هرگز در عکس های خود از ادیت و فتوشاپ استفاده نکرده و به دستان حاذق خود مطمئن است.

نکته دیگر اینکه جراحی که ساعت های مدیدی را در اتاق عمل گذرانده است، طبیعتا صبور، فروتن و از همه مهم تر شنونده خوبی نیز است. چنین پزشکی در زمان مشاوره با دقت به تمامی حرف های شما گوش داده و مطابق صلاحدید خود عمل می کند. نکته آخر اینکه دسترسی داشتن به جراح و اخذ مشاوره از او حق طبیعی شما است. یادتان باشد، یک جراح موفق کسی است که مانند یک مجسمه ساز با اصول زیبایی شناسی چهره نیز سررشته و آشنایی دارد.

بعد از انتخاب بهترین جراح عمل بینی در تهران چه کارهایی باید انجام داد؟

همانطور که در این متن مشخص شد، این روزها عمل بینی متقاضیان زیادی پیدا کرده است. اگر از ابتدای این متن با ما همراه بوده باشید، درباره انتخاب بهترین جراح عمل بینی در تهران با شما گفتگو کردیم. فرض کنیم شما به بهترین جراح عمل بینی دست پیدا کردید، حالا باید چه اقداماتی انجام داد؟ در این گونه مواقع پزشک انتخابی شما آزمایشاتی را برایتان تجویز خواهد کرد. این آزمایش ها عبارتند از آزمایش خون، گرفتن سی تی اسکن و در نهایت رفتن به آتلیه برای عکاسی از بینی. روزی که قرار است عمل شوید، باید به همراه یک نفر از بستگان تان به بیمارستان مراجعه فرمایید. حتما لازم است، قبل از عمل، تشکیل پرونده داده و اقدامات لازم انجام شود.

پس از اینکه بهترین جراح عمل بینی در تهران عمل شما را انجام داد، شما می توانید از بیمارستان یا کلینیک خصوصی ترخیص شوید. در نظر داشته باشید، رسیدگی بعد از عمل در زمان نقاهت بسیار در درخشان شدن کیفیت عمل بینی تاثیر گذار است. در این زمان دماغ شما آتل بندی و پانسمان شده است. یک هفته بعد از عمل بینی شما می توانید با جراح خود هماهنگ کرده و برای برداشتن آتل به مطب پزشک مراجعه فرمایید.

تکنیک هایی که توسط بهترین جراح عمل بینی در تهران انجام می شود

بهترین جراح عمل بینی در تهران برای رسیدن به موفقیت بیشتر از تکنیک های مختلفی استفاده می کند. این عمل به دلیل حساسیت بالایی که دارد، باید زیر نظر پزشکی انجام شود که تخصص و مهارت کافی در این زمینه داشته باشد. این تکنیک ها در دو دسته قابل تقسیم بندی هستند؛ تکنیک بسته در جراحی بینی و تکنیک باز. در تکنیک بسته، جراح از برش های مختصر و کمتری روی دماغ استفاده می کند. به عبارتی هیچ برش خارجی و خط بخیه در اطراف بینی دیده نمی شود. کلیه برش هایی که لازم است انجام شود، از توی سوراخ های بینی صورت می گیرند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند، پزشکشان از این روش استفاده کند. دلیل این امر کبودی و تورم کمی است که پس از عمل روی صورت به جا می ماند. ضمن اینکه این روش نیاز به بخیه کمتری نیز دارد.

خوب است بدانید، بهترین جراح عمل بینی در تهران در این روش می تواند با محدودیت هایی نیز همراه باشد. جراح با این روش دید کمتر و اشراف مختصری بر روی بینی و اجزاء داخلی آن خواهد داشت. از همین رو از این تکنیک برای بینی هایی که تغییر چندانی در ظاهر بینی ایجاد نمی کند، استفاده می شود.

تکنیک باز در جراحی توسط بهترین جراح عمل بینی در تهران

در این روش، بهترین جراح عمل بینی در تهران می بایست برش های کوچکی در داخل سوراخ های دماغ بزند. ضمن اینکه در قسمت کلوملای بینی نیز برش هایی زده می شود. این برش باعث می شود تا پوست بینی از بافت دماغ جدا شود. همین امر کمک می کند تا جراح دید بهتری بر اجزای داخلی بینی داشته باشد. با اشراف بر این قسمت ها تغییرات انجام شده و سرعت عمل پزشک و دستیارانش افزایش می یابد. ناگفته نماند، این شیوه از جراحی احتمال دارد بیمار در ناحیه بینی دچار کبودی و التهاب و تورم شود. خوب است بدانید، این روش از عمل، باعث طولانی شدن دوران نقاهت نیز می شود.  ناگفته نماند، این شیوه برای بینی هایی که نیازمند به تغییرات زیادی هستند، مناسب می باشد. ضمن اینکه با این روش چنانچه بینی دچار مشکلات تنفسی مانند پولیپ و … نیز باشد برطرف می شود.

انواع مدل بینی را بهتر بشناسیم!

یکی دیگر از فاکتورهایی که کمک می کند تا بهتر بتوانید بهترین جراح عمل بینی در تهران را انتخاب کنید، اطلاع داشتن از انواع عمل بینی است. شناخت درباره نوع بینی، کمک خواهد کرد تا بهتر تصمیم بگیرید کدام پزشک برای شما مناسب است. مسلما طی تحقیقات خود پی خواهید برد که کدام جراح بیشتر بینی گوشتی عمل کرده یا کدام پزشک توانایی منحصر به فردی در عمل بینی های استخوانی دارد. همانطور که در ابتدای این نوشتار نیز آمد، بینی ها در دو شکل استخوانی و گوشتی طبقه بندی می شوند. هر یک از این عمل ها ویژگی های منحصر به فردی دارند. ممکن است یک جراح تخصص و استعداد ویژه ای در عمل بینی استخوانی داشته باشد. جراحان بسیاری نیز وجود دارند که تبحر خاص آنها در عمل بینی های گوشتی است. در ادامه این متن، به بررسی هر یک از این موارد می پردازیم.

عمل بینی گوشتی توسط بهترین جراح عمل بینی در تهران

عمل بینی گوشتی را باید به دستان توانای بهترین جراح عمل بینی در تهران سپرد. چنین پزشکی با خصوصیات برجسته و مهم بینی های گوشتی آشنایی و وقوف کامل دارد. بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم است. غضروف این گونه بینی ها ضعیف ارزیابی می شوند. نوک بینی گوشتی گرد است و بافت چربی در این اندام زیاد می باشد.

عمل بینی استخوانی را به بهترین جراح عمل بینی در تهران بسپارید!

همانقدر که بینی گوشتی عمل حساسی دارد، به همین نسبت نیز جراحی بینی استخوانی نیز دارای اهمیت و حساسیت بالایی است. با توجه به نظرات بهترین جراح عمل بینی در تهران، این نوع بینی ها بهترین گزینه برای تراش بینی است. در این نوع بینی، پوست نازک بوده و استخوان به راحتی تراش می خورد. همچنین رفع ایراداتی مانند قوز، بلند بودن بینی، بد فرمی استخوان و …. اصلاح می گردد.

انواع عمل بینی

بهترین جراح عمل بینی در تهران طبق توانایی ها و مهارتهایی که طی سالهای خدمت خود به دست آورده است، دست به عمل زیبایی بینی می زند. به صورت عمومی، سه مدل مختلف برای بینی در نظر گرفته اند. مدل بینی طبیعی، مدل بینی فانتزی و عروسکی. در مدل بینی طبیعی جراح بنا به سلیقه مشتری و صلاحدید حرفه خود، فقط به رفع ایرادات بینی می پردازد. در این نوع مدل نیازی به تغییر چندانی در بینی نیست. تنها نواقص بینی برطرف شده و ظاهر اصلی بینی تفاوت چندانی پیدا نمی کند. در این نوع عمل ها، جراح سعی می کند فاصله بینی تا لب بالا در زاویه نود درجه قرار بگیرد. اگر از قوز بینی، شکستگی روی تیغه دماغ، سوراخ های بزرگ بینی رنج می برید، می توانید بینی خود را به صورت طبیعی عمل کنید. این نوع مدل جراحی بسیار طرفدار داشته و برای کسانی مناسب است که نواقص و معایب زیادی در بینی شان دیده نمی شود.

مدل بینی فانتزی

بهترین جراح عمل بینی در تهران گاه بنا به درخواست مراجعه کننده و صلاحدید خود دست به عمل بینی می زند که با معیارهای مدل فانتزی مطابقت دارد. در این نوع مدل ها، جراح سعی دارد ضمن برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی، نوک دماغ را از حد معمول خود کمی بالاتر ببرد. همین امر باعث می شود تا لب بالا با نوک دماغ حدود صد و پنج درجه فاصله داشته باشد. نکته مهمی که در انتخاب این گونه بینی ها باید در نظر گرفت، مناسب و هماهنگ بودن مدل فانتزی بینی با تمامی اجزا صورت است.  چنانچه پزشک تان از شما خواست که از این نوع بینی صرف نظر کنید، به او و تجربه بالایی که در این زمینه دارد، اعتماد کنید. همچنین خوب است بدانید، این مدل بینی ها نیاز به تغییرات گسترده در ظاهر بینی دارند.

مدل بینی نیمه فانتزی یا عروسکی

یک مدل دیگر که توسط بهترین جراح عمل بینی در تهران  به بیمار پیشنهاد داده می شود، مدل بینی نیمه فانتزی یا عروسکی است. این فرم مابین بینی طبیعی و فانتزی قرار می گیرد. در این نوع مدل نوک دماغ خیلی کم بالا برده می شود. از همین رو، زاویه ای که تشکیل می شود به اندازه عمل بینی فانتزی تند نیست. در این نوع عمل، فاصله لب بالایی تا نوک بینی حدود نود الی صد و پنج درجه تعریف می شود.

عمل ترمیمی چگونه عملی است؟

گاهی اوقات بیمار بنا به دلایل مختلف از عملی که روی بینی خود انجام داده است، رضایت ندارد. در این مواقع عمل ترمیمی پیشنهاد می شود. توصیه می کنیم این عمل را نزد بهترین جراح عمل بینی در تهران انجام دهید. حساسیت بالای این نوع عمل ها می طلبد که با دقت بیشتری جراح خود را انتخاب کنید. در این مدل عمل ها جراح سعی دارد در وهله اول مشکلات تنفسی را برطرف کند. سپس با مهارتی که طی این سالها از جراحی و طبابت خود به دست آورده است، به اصلاح و بازسازی ظاهر بینی می پردازد. در ادامه به دلایلی که باعث می شود یک مراجعه کننده از عمل ترمیمی استفاده کند، اشاره می کنیم.

گاهی اوقات بیمار متوجه عدم تقارن سوراخ های بینی می شود. در این صورت، بهترین جراح عمل بینی در تهران طی عمل ترمیمی دست به قرینه سازی می زند. گاهی نیز بخشی از قوز بینی همچنان مانده و این مشکل کامل برطرف نشده است. حتی این امکان وجود دارد که ظاهر بینی هیچ مشکلی نداشته باشد اما بیمار همچنان از فرم دماغ خود راضی نیست. چنانچه بیمار نوک بینی اش بعد از عمل رو به پایین متمایل شود، می تواند از عمل ترمیمی استفاده کند. متاسفانه یکی از دلایلی که باعث می شود تا بیمار دوباره به اتاق عمل مراجعه کند، بروز مشکلات تنفسی پس از جراحی است. توجه داشته باشید، عمل ترمیمی از حساسیت زیادی برخوردار است چرا که بینی استحکام اولیه خود را از دست داده است. از همین رو مراجعه به یک پزشک متخصص و مجرب در این حوزه می تواند کارگشا باشد.

در چه سنی بهتر است بینی عمل شود؟

بنا به گفته بهترین جراح عمل بینی در تهران  مناسب ترین وقت برای عمل زیبایی بینی زمانی است که صفحات رشد در دماغ بسته شده اند. چنانچه نوجوان شما اصرار زیادی برای عمل زیبایی بینی خود دارد، می تواند ناشی از فشار همسالان و دوستان او باشد. یک پزشک دلسوز و مجرب در متقاعد کردن چنین مراجعه کنندگانی تبحر کافی دارد. او تشخیص می دهد که کدام یک از بیمارانش گزینه مناسبی برای عمل جراحی بینی هستند و کدام یک طبق مدهای رایج تصمیم به عمل زیبایی گرفته است. در هر صورت وقتی صفحات رشد که در بینی موجب رشد در استخوان ها می شوند بسته شدند، نوجوان شما می تواند بینی خود را به دست جراح زیبایی بسپارد. معمولا دختران در سن پانزده سالگی و پسرها در سن هفده سالگی صفحات رشدی بینی شان بسته می شوند. نکته مهم دیگر اینکه افراد زیر هجده سال برای عمل زیبایی بینی نیاز به اذن ولی خود دارند.

درخواست های متداولی که برای جراحی بینی می شود، چیست؟

گاهی اوقات بیماران از بهترین جراح عمل بینی در تهران درخواست می کنند تا بینی آنها را طبق مدل و خواسته آنها تغییر دهند. بیشترین درخواست هایی که در این زمینه انجام شده برای باریک کردن استخوان بینی بوده است. همچنین تنگ یا گشاد کردن سوراخ های بینی درخواست پر تکراری است که از یک پزشک زیبایی تقاضا می شود. چنانچه فرد دارای بینی کج باشد می تواند از جراح خود بخواهد تا عمل ترمیم بینی و اصلاح فرم را روی بینی او انجام دهد. یکی دیگر از درخواست های متداول، تغییر دادن نوک بینی است؛ به نحوی که بین بینی و لب بالایی یک زاویه تشکیل شود. با این همه تشخیص نهایی توسط پزشک صورت می گیرد، اگر فرم بینی در نهایت به زیباتر شدن و سالم ماندن دستگاه تنفسی منجر شود، حتما پزشک جراح زیبایی دست به عمل خواهد زد.

پیش از جراحی بینی چه کارهایی باید انجام داد؟

در ادامه بررسی مبحث بهترین جراح عمل بینی در تهران خوب است به چند نکته مهم اشاره کنیم. پیش از جراحی بینی، فرد بیمار باید به یک سری نکات توجه داشته باشد. رعایت این مسائل کمک می‌کند تا روند عمل و بهبود زخم‌ها با سرعت بهتری صورت بگیرد. ضمن اینکه این نکات می‌تواند عوارض پس از جراحی را کاهش داده و فرد را از مخاطرات زیادی دور نگه دارد. اولین نکته، رژیم غذایی است. یک هفته قبل از عمل بهتر است فرد از میوه و سبزیجات بیشتری استفاده کند. پزشک معالج می‌تواند حتی به بیمار مکمل تغذیه‌ای نیز تجویز کند. مصرف ویتامین آ و سی برای رفع خطر ابتلا به عفونت بسیار توصیه می‌شود. از طرفی نیز بیمار باید مراقب باشد تا برخی مواد غذایی را استفاده نکند. خوراکی‌هایی که دارای ویتامین E هستند برای اینگونه بیماران مفید نیستند. مصرف زنجبیل، گیاهانی مانند جینسینگ و جینکو نیز برای این بیماران خوب نیست. چنانچه از مکمل‌های هومیوپاتی استفاده می کنید، حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.

طبق توصیه بهترین جراح عمل بینی در تهران، الکل می تواند روی بافت های جراحی شده بینی نیز اثرات ناگواری بگذارد. حتی این ماده می تواند متابولیز کبد را تحت تاثیر قرار دهد. از همین رو پیش از عمل و حتی هفته هایی نزدیک به عمل بینی از مشروبات الکلی استفاده نکنید. داروهایی را که استفاده می کنید حتما به پزشک جراح خود نشان دهید. برخی از داروها می توانند بر کیفیت عمل زیبایی بینی تاثیرات منفی داشته باشند. در چنین مواقعی پزشک داروی جایگزین به بیمار پیشنهاد خواهد داد. توصیه پزشکان حوزه زیبایی و سلامت در این رابطه این است که فرد قبل از عمل از هر نوع قرص و دارویی که منجر به رقیق شدن خون می شود، جلوگیری کند. آسپرین، ایبوپروفن و … از این دست داروها می باشند.

سیگار ممنوع !

اگر می خواهید طی عمل و پس از آن مخاطرات کمتری متوجه شما باشد، حتما به توصیه بهترین جراح عمل بینی در تهران عمل کرده و برای مدتی سیگار نکشید. مصرف دخانیات از هر نوعی می تواند جریان خون را کُند نماید. عدم جریان مناسب خون به معنی نرسیدن اکسیژن کافی به بافت های تحت عمل است. حتی برآورد شده است، افرادی که پس از عمل بینی اقدام به کشیدن سیگار کرده اند، دوران نقاهت آنها به کندی گذشته است. ضمن اینکه کشیدن سیگار پس از عمل بینی می تواند ریسک ابتلا به عفونت در زخم ها را نیز افزایش دهد.

دوران نقاهت

بهبود عمل بینی امکان دارد به چند هفته نیز برسد. به طور معمول بیشتر افراد پس از دو هفته زخم های بینی شان جوش می خورد. در این مدت خوب است کسی در کنار شما باشد تا به کارهای شما سر و سامان بدهد. دقت داشته باشید، بعد از عمل بینی جویدن غذا سخت خواهد شد. بنابراین از رژیم غذایی مناسب برای این دوره استفاده کنید.

 

بهترین جراح بینی در تهران

دکتر شاهین کریمیان

دکتر شاهین کریمیان به عنوان بهترین جراح عمل بینی در تهران شناخته شده است. وی در سال 1371 مدرک دکترای پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده است. در سال 1376 موفق به دریافت دکترای تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شده است. در حال حاضر عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و عضو انجمن بین المللی جراحان زیبایی می باشد. فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را در سال 1382 از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده است. هم چنین با داشتن بیش از 20 سال سابقه تخصصی پزشکی به یکی از معروف ترین جراحان پلاستیک و زیبایی در تهران معروف شده است. دکتر شاهین کریمیان با ارائه خدمات نوین در زمینه جراحی پلاستیکی و زیبایی توانسته است به صورت حرفه ای در این زمینه به فعالیت مشغول باشد. به گونه ای که می توان گفت وی از پرطرفدارترین و محبوب ترین جراحان عمل بینی در تهران به شمار می رود.

از خدمات دکتر شاهین کریمیان، بهترین جراح عمل بینی در تهران می توان به کاشت مو، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق چربی، تزریق پی آر پی، جراحی زیبایی گوش، جراحی زیبایی شکم و سینه، جراحی زیبایی پلک، لیفتینگ و جوانسازی و جراحی زیبایی بینی اشاره نمود. آدرس کلینیک دکتر کریمیان فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی تهران، میدان ونک، ضلع شمالی شرقی، کوچه صانعی، پلاک 19 می باشد.

دکتر شاهین کریمیان متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر شاهین کریمیان متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر عطاالله حیدری یکی از بهترین جراحان عمل بینی در تهران

در راستای معرفی از بهترین جراح عمل بینی در تهران، می خواهیم شما را با دکتر عطاالله حیدری آشنا کنیم. دکتر حیدری در سال 1382 مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت دکترای تخصصی جراحی عمومی از همان دانشگاه شده اند. دکتر عطاالله حیدری از دانشگاه شهید بهشتی و بیمارستان 15 خرداد تهران مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را دریافت کرده است. می توان گفت در این حوزه مقامات ارزشمندی را از آن خود کرده است. فعالیت های علمی و آکادمیک دکتر حیدری از جمله عضویت در تیم جراحان مناطق محروم، انجمن جراحان دست و پلاستیک و زیبایی ایران را در برگرفته است. دکتر عطاالله حیدری در دوره های مختلف جراحی پلاستیک داخل و خارج از کشور حضور دارد.

به دنبال انتخاب بهترین جراح عمل بینی در تهران بایستی فاکتورهای مختلفی را در نظر داشته باشید. تجربه کافی و فعالیت های درخشان دکتر حیدری، وی را به یکی از پرطرفدارترین جراحان زیبایی در ایران مبدل کرده است. از خدمات دکتر عطاالله حیدری می توان به جراحی ترمیمی بینی، جراحی زیبایی گونه، باسن، محدوده شکم، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق چربی به سینه، اصلاح فرورفتگی نوک سینه، جراحی کوچک کردن سینه، جراحی زیبایی پایین تنه و … اشاره نمود.

دکتر عطاالله حیدری جراح پلاستیک و زیبایی

دکتر عطاالله حیدری جراح پلاستیک و زیبایی

دکتر امیر دریانی، جوان ترین جراح عمل پلاستیک و زیبایی

دکتر دریانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشند. وی به عنوان یکی از بهترین جراحان پلاستیک و زیبایی در تهران شناخته اند. دکتر امیر دریانی جوان ترین جراح برتر در تهران با فعالیت موفق آمیز خود توانسته است توجه عموم مخاطبان را به دست آورد. فعالیت های درخشان دکتر دریانی از جمله عضویت در انجمن جراحان پلاستیکی و زیبایی ایران، فلوشیپ بازسازی میکروسرجری و انکوپلاستیک پستان از دانشگاه Sapienza رم و … می باشد. از جمله خدمات ارائه شده در کلینیک دکتر دریانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •         جراحی زیبایی سینه و شکم
  •          پیکر تراشی و لیپوساکشن
  •         جراحی های سر و گردن از جمله لیفت صورت و گردن
  •          تزریق چربی و جوانسازی
  •         تزریق ژل و بوتاکس

دکتر امیر دریانی متخصص جوان تهران

دکتر امیر دریانی متخصص جوان تهران

دکتر خسرو مقتدر از بهترین جراحان عمل زیبایی در تهران

دکتر خسرو مقتدر بهترین جراح عمل بینی در تهران، با کسب رتبه ی عالی در کنکور سراسری موفق به دریافت مدرک از دانشگاه شهید بهشتی تهران شده است. وی دوره تخصص ENT را در دانشگاه علوم پزشکی تهران با رتبه برتر گذرانده و به پایان رسانده است. هم چنین وی با ثبت چندین مقاله در مجلات معتبر و سایت ها، موفق به ابداع چندین روش جراحی زیبایی شده است. کلینیک دکتر خسرو مقتدر در تهران، صادقیه، آیت الله کاشانی، نبش گلستان شمالی، ساختمان پزشکان بلوک 3 واقع می باشد.

دکتر علی اکبر عطایی

دکتر علی اکبر عطایی بهترین جراح عمل زیبایی در تهران دوره پزشکی عمومی خود را در اصفهان به سر برده و دوره تخصصی جراحی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به پایان رسانده اند. دکتر عطایی یکی از بهترین جراحان بینی در ایران بوده و در جراحی بینی های گوشتی با ضخامت بالا بسیار موفق فعالیت دارند. ایشان با کسب رتبه ممتاز کشوری بورد فوق تخصصی، دارای تجربه بسیار درخشان در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. از خدمات دکتر علی اکبر عطایی می توان جراحی بینی گوشتی، جراحی بینی استخوانی، جراحی زیبایی پلک، تزریق فیلر، تزریق چربی، تزریق بوتاکس را نام برد.

آدرس: تهران، میدان ونک، نرسیده به پل همت، جنب ساختمان خورشید، ساختمان 1266، طبقه چهارم، واحد 14

دکتر حمید مزارعی از معروف ترین جراحان پلاستیک و زیبایی تهران

کلینیک دکتر حمید مزارعی در تهران، سعادت آباد، چهارراه شهرداری، تقاطع سرو، طبقه 2، واحد 3 واقع می باشد. وی از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه زیبایی بینی، صورت و آندوسکوپ بینی آغاز کرده است. هم چنین دکتر مزارعی از فعالان انجمن جراحان گوش، حلق و بینی و انجمن جراحان زیبایی و پلاستیک هستند.

دکتر آرزو خوانساری نیا

دکتر آرزو خوانساری نیا را در ابتدای لیست بهترین جراح عمل بینی در تهران می توان مشاهده نمود. وی متخصص گوش، حلق و جراح زیبایی بینی هستند. دکتر خوانساری نیا دوره عمومی را با رتبه دوم در سال 1386 به پایان رسانده و دوره تخصصی گوش و حلق و زیبایی بینی را در دانشگاه علوم پزشکی تبریز سپری کرده است. دکتر خوانساری با سابقه درخشان خود جز معدود جراحانی به شمار می روند که در جراحی های خود از سبک های پیشرفته و به روز بهره مند می شوند.

آدرس: تهران، آیت اله کاشانی، نبش گلستان شمالی (ساختمان پزشکان ۱)، بلوک ۳

دکتر علی جاودانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر علی جاودانی از بهترین جراحان عمل بینی در تهران، دوره های پزشکی عمومی، بورد تخصصی جراحی، بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیم را در دانشگاه های علوم پزشکی شیراز با رتبه ممتاز گذرانده اند. دکتر جاودانی بهترین جراح عمل بینی در تهران با فعالیت گسترده و پیشرفته خود در حال حاضر عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و انجمن راینولوژی آمریکا هستند.

تهران، بلوار فرحزادی، روبروی اریکه ایرانیان، کوچه عباسی اناری، انتهای کوچه پلاک ۵۱، واحد ۲۱

دکتر ناصر یاهو

دکتر یاهو فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی می باشد. ایشان با سابقه 27 ساله در زمینه انواع جراحی زیبایی و بینی طبیعی، استخوانی، گوشتی و فانتزی خدمات ارائه می دهند. مدال برنز در المپیاد پزشکی از جمله سوابق آموزشی دکتر ناصر یاهو می باشد. وی از مطرح جراحان در پایتخت بوده و از بهترین خدمات دنیای پزشکی برخوردار است.

آدرس: تهران، ستارخان، رو به رو برق آلستوم پلاک 766، طبقه دوم مطب دکتر یاهو

دکتر احمد علی رجب پور، بهترین جراح بینی

دکتر احمد علی رجب پور بهترین جراح عمل بینی در تهران، دارای 13 سال تجربه جراحی بوده و بهترین خدمات را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. تزریق چربی به صورت، لیفت صورت و پیشانی، جراحی پروتز سینه و لیفت سینه، جراحی بینی و اصلاح راه تنفسی، جراحی زیبایی پلک و گوش از جمله خدمات دکتر احمد علی رجب پور می باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار عضو شوید

روتین هرلحظه شمارا سورپرایز میکند

بیشتر بخوانید